آمار بازدید
بازدید امروز =>
باردید دیروز =>
بازدید هفته =>
بازدید ماه =>
بازدید سال =>
بازدید کل =>
کل مطالب => 238
کل نظرات => 232
بیشترین بازدید => 9979
تاریخ بیشترین بازدید : 1395/3/18
امکانات وب
تبلیغات
1- درحال کامل کردن نسخته انگلیسی وبلاگ
2- در حال آماده کردن امکان تبلیغ در وبلاگ
3- در حال آماده کردن صفحه ی اصلی
4- فعلآ همه صفحات اجتماعی وبلاگ بسته است (( در این زمینه منتظر اطلاع رسانی بیشتر باشید . ))
5- در حال کامل کردن یک نوشته ویژه برای تیر ماه

به نام خدا

زیدان اولین مربی فرانسوی فاتح لیگ قهرمانان است.

به گزارش وبسایت نود، زین الدین زیدان موفق شد رئال را برای یازدهمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا کند. سرمربی فرانسوی رئال که در اواسط فصل هدایت این تیم را به دست گرفت، تبدیل به هفتمین فردی شد که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی، این جام را بالای سر می برد.

زیدان در هفتمین بازی خود به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان اروپا، توانست قهرمانی در این مسابقات معتبر را جشن بگیرد تا اولین مربی فرانسوی شود که این عنوان را بدست می آورد. هموطن او، آرسن ونگر تجربه ۱۷۶ بازی مربیگری در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه اش دارد ولی حتی یک بار هم موفق به کسب جام نشده است.

نویسنده => سینا

[ یک شنبه 9 خرداد 1395برچسب:, ] [ 11:1 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

این نوشته را به طور مستقیم از تارنمای (( سایت )) هفته نامه امرداد به نشانی www.amordadnews.com برداشتم و اینجا مینویسم . لینک اصلی نوشته www.amordadnews.com/neveshtehNamyesh.aspx?NId=16579 است . وقتی آن را خواندم قلبم شکست . خواهشمندم آن را تا ته بخوانید و تا میتوانید آن را در انواع رسانه های اجتماعی پخش کنید .

خیانتی دیگر از دولت به مردم

خبرنگار امرداد-بهروز نمیرانیان :

عکس‌ها و نوشته‌ی زیر فرستاده شده از سوی مسعود پنجه‌دخت یکی از خوانندگان امرداد است که از راه ایمیل برای ما فرستاده شده است. بی هیچ سخنی نگاه خوانندگان ارجمند امرداد را به نوشته و عکسها فرا می‌خوانیم:
ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺳﻪ ﻣﺎﻩ ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺳﺮ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ‌ﺭﻓﺘﻢ ﮐﻪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺗﺎﺑﻠﻮﯾﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺍﯾﺴﺘﮕﺎﻩ ﺗﺎﮐﺴﯿﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩ. ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺁﻥ ﺗﺎﺑﻠﻮ ﻧﺎﻡ ﺧﻠﯿﺞ ﻓﺎﺭﺱ ﺟﻌﻞ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ. ﻧﻘﺸﻪ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﻡ ﻭ ﮔﻤﺎﻥ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭﯼ ﻣﻨﻄﻘﻪ ۱۰ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺁﻧﺠﺎ ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺑﺎ ﭘﺮﺳﺶ ﻭ ﺟﻮ ﺑﻪ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﺑﺨﺶ ﺣﻤﻞ ﻭﻧﻘﻞ ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﭘﺮﺱ ﻭ ﺟﻮﯾﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻭ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺗﺎﮐﺴﯿﺮﺍﻧﯽ ﺯﯾﺮ ﺷﺎﺧﻪ ﻣﻨﻄﻘﻪ ۹ﺍﺳﺖ .
ﻓﺮدﺍﯼ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﻣﻨﻄﻘﻪ ۹ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﮐﻪ متن ﺗﺎﺑﻠﻮ را درست می‌کنند ﻭ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺳﭙﺎﺳﮕﺰﺍﺭﯼ ﮐﺮﺩﻧﺪ .
ﺍﺯ ﺳﻪ ﻣﺎﻩ ﻭ ﻧﯿﻢ ﭘﯿﺶ ﺳﻪ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻧﻘﻞ ﻣﻨﻄﻘﻪ ۹ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﻫﺮ ﺑﺎﺭ ﻣﻨﻮ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻨﺪ ﺑﺎ ﭼﺸﻤﺎﻧﯽ ﺩﺭﺷﺖ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻣﯽ ﭘﺮﺳﻨﺪ ﻣﮕﻪ ﻋﻮﺽ ﻧﺸﺪﻩ ؟
ﻭﺍﭘﺴﯿﻦ ﺑﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻢ ﮐﺎﺭﻣﻨﺪ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﺎﺯﻩ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﮔﻤﺎﺷﺘﻪﺷﺪﻩ  ﺑﻮﺩ ﮔﻔﺖ ﺷﻤﺎ  ﺟﻐﺮﺍﻓﯿﺪﺍﻧﯿﺪ؟
ﺑﺎﺭﯼ ﮐﺎﺭﻣﻨﺪﻫﺎ ﻫﻢ ﺟﺎﺑﻪ ﺟﺎ ﺷﺪﻧﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﻪ ﻣﺎﻫﻪ ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﺧﺒﺮﯼ ﺍﺯ ﺗﺎﺑﻠﻮ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﯿﺴﺖ .
 
 
نام این خیابان خلیج فارس است 
 
 
 این تابلو در بخش تاکسیرانی منطقه 9 شهرداری تهران است
 
عکس ها از مسعود پنجه دخت
خواهشمندم تا میتوانید این مطلب را به اشتراک بگذارید تا زمانی که یا جلوی اینگونه کارها گرفته شود و یا باعث نجات مملکت شود از دست بعضی ها ...
##############
نویسنده => سینا

به نام خدا

همسر و دختر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز وارد ایران شدند .

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، پرسپولیس روز جمعه در آخرین دیدار لیگ برتر به مصاف راه آهن می‌رود .

همسر و دختر برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز وارد تهران شدند تا با او دیدار کنند .

در زمان حضور برانکو در تیم ملی ایران هم این دو نفر به ایران آمده بودند .

به امید برد صبا , ذوب آهن و پرسپولیس ...

نویسنده => سینا

[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1395برچسب:, ] [ 19:31 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

چند وقتی است که با عربستان حسابی کل افتاده ایم . از طرفی مدام به ما بی احترامی میکنند و از طرفی هم گویا مسئولان حکومتی عاشق بی احترامی به ایرانیان و خفت ایرانیان اند . از این رو عاجزانه از شما مردم فهیم ایران میخواهم که پول لازم برای سفر به حج را به جای ریختن در جیب مسئولان بی لیاقت و بی فکر و همچنین دشمن تاریخی مان ، عربستان ، خرج کودکان گرسنه و یتیم اقسا نقاط ایران زمین بکنیم . چراکه عربستان با کشتن چند صد و شاید حتی چند هزار ایرانی در مراسم های حج در چند سال اخیر ، نه تنها پوزش نخواسته بلکه حتی دیه و غرامت هم نداده . و این در حالی است که حکومت ایران با نهایت خواری برای فرستادن حجاج به عربستان تلاش میکند .

لعنت بر خائنین .

حتی امام علی (( ع )) هم به جای اینکه مدام به حج برود ، به کودکان و یتیمان کوفه کمک میکرد . کمی از مولایمان یاد بگیریم .

شاید تصاویر بالا و شعر زیر بتوانند همه حرف من را بزنند .

دل خوش از آنيم که حج ميرويم *** غافل از آنيم که کج ميرويم

کعبه به ديدار خدا ميرويم *** او که همينجاست کجا ميرويم

حج بخدا جز به دل پاک نيست *** شستن غم از دل غمناک نيست

دين که به تسبيح و سر و ريش نيست *** هرکه علي گفت که درويش نيست

صبح به صبح در پي مکر و فريب *** شب همه شب گريه و امن يجيب

نویسنده => سینا

به نام خدا

محوطه تاریخی «آقاجانی بیک» در رینگ اول و بافت تاریخی شهر همدان که به باور بسیاری از باستان‌شناسان «شهر مادی» همدان است و می‌تواند مهم‌ترین سند برای اثبات مادی بودن همدان باشد‌، از بامداد امروز (سه‌شنبه 31 فروردین 1395) توسط لودرهای شهرداری برای ایجاد پارکینگ در دست گودبرداری است.
حسین زندی در گفت‌وگو با ایسنا‌، گفت: بسیاری از باستان‌شناسان معتقدند محوطه‌ی «آقاجانی بیک» روی بستر اصلی شهر کهن همدان قرار گرفته است. حتی مدرسان باستان‌شناسی دانشگاه بوعلی همدان نیز معتقدند اگر روی این محوطه ترانشه‌ای باز شود یا کاوش‌های آموزشی دانشجویان در این منطقه انجام شود، می‌توان تشخیص داد این گستره متعلق به دوره ماد است یا خیر.
او با بیان این‌که شهرداری همدان پیش از این با تملک شماري از خانه‌های جاي گرفته روی این محوطه، زمینه را برای ایجاد پارکینگ «آقاجانی بیک» آماده کرده است، افزود: در گذشته خانه‌های قرار گرفته روی این محوطه مسطح شدند و متاسفانه از بامداد امروز (سه‌شنبه) پیمانکار شهرداری، گودبرداری روی این محوطه را آغاز کرده است. این در حالیست که بسیاری از کارشناسان، باستان‌شناسان،‌ معماران و هنرمندان همدانی پيش از آغاز این پروژه در خواست بررسی منطقه‌ی «آقاجانی بیک» را داده بودند.
به گفته‌ي وي پیش از این گودبرداری‌ها و در زمان تسطیح خانه‌ها تعدادی آثار تاریخی مانند خمره و سکه به دست آمده بود که پس از بررسی‌های دقیق مشخص شد، آنها متعلق به دوره‌های پیش از تاریخی تا سلجوقی هستند.
زندی با اشاره به پیگیری‌های «علی مالمیر»، مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان برای جلوگیری از هر نوع خاکبرداری پيش از بررسی محوطه گفت: شوربختانه پیمانکار پروژه هیچ توجهی به پیگیری‌های مدیر کل میراث فرهنگی استان نکرد.
او همچنین از به دست آمدن تعدادی سفال در خاک‌برداری امروز (سه‌شنبه 31 فروردین) روی این محوطه که در جنوب شرقی همدان قرار دارد، خبر داد و افزود: نماینده‌ي میراث فرهنگی که در زمان خاک‌برداری در محوطه حضور داشت با دیدن این سفال‌ها اعلام کرد که «به دلیل مشکوک بودن محوطه از نظر تاریخی باید خاکبرداری متوقف شود، اما متاسفانه آنها حتی نماینده میراث فرهنگی را از سایت بیرون کردند و اجازه‌ی خارج کردن سفال‌ها که می‌توانست با آزمایش قدری از حدسیات را در زمینه‌ی مادی بودن این بخش از بافت تاریخی همدان را برطرف کند، ندادند.
به گفته‌ي زندي اينجا چند آقنات گبري وجود داشته كه پیمانکار پروژه در زمان بیرون کردي نماينده‌ي میراث فرهنگی در اين باره نيز گفته است: حتا دو قناتی که در زیر این محوطه بودند را پیش از این پُر کرده‌ایم.

اما هم اکنون یک سوال پیش می آید و آن این است که : چرا مسئولین جلوی اینگونه تخریب ها را نمیگیرند ؟

نویسنده => سینا

[ سه شنبه 31 فروردين 1395برچسب:همدان,ماد,ماد ها,خیانت به مردم,تخریب آثار باستانی, ] [ 20:28 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

بازی امروز پرسپولیس و استقلال یکی از مهم ترین بازی های لیگ امسال بود و نقش مهمی در مقدار شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال داست . خوشبختانه این بازی با برد تیم محبوب من (( پرسپولیس )) و با نتیجه خوب و جالب 4 بر 2 به پایان رسید .

این بازی خارج از نتیجه و اهمیت واقعآ بازی قشنگ و جذابی بود و از این دیدگاه یکی از بازی های خاص و کم مانند بود (( دست کم در این دوره از لیگ )) .

در این بازی بر خلاف چند سال گذشته استقلال نشان داد میتونه به دروازه پرسپولیس برسه و تقریبآ هجومی بازی کرد . همان طور که میدانید در چند شهرآورد گذشته استقلال تا دقیقه 15-20 نیمه نخست حمله میکرد و بقیه 70 دقیقه ادامه بازی را 10 نفره دفاع میکرد و تنها با 1 مهاجم به بازی ادامه میداد .

اما در این بازی این طور نبود . خوشبختانه هر دو تیم بازی تقریبآ حجومی را انجام دادند که باعث شد یک بازی پر افت و خیز را شاهد باشیم .

این بازی خدا را شکر , پرسپولیس برد و شانس قهرمانی خود را افزایش داد که انشاالله آن هم رخ خواهد داد و ما قهرمان میشویم .

این بازی 6 دستاورد بزرگ داشت که عبارت اند از :

1- پرهیجان بود و زیبا .

2- هر دو تیم در دقیقه 24 به تشویق و گرامی داشت یاد مرحوم هادی نوروزی پرداختند .

3- شانس قهرمانی پرسپولیس را افزایش داد .

4- در این بازی پرسپولیس 4 گل به استقلال زد و این باعث شد که شعار (( چارتایی ها )) و نماد عدد 4 که تا قبل از این باعت افتخار استقلال بود , تبدلیل به نماد و شعار پرسپولیسی ها شود و مایه ی ننگ استقلالی ها . آنها نتوانستند از نماد خود دفاع کنند و اکنون ما پرسپولیسی ها از این نماد به ضرر خود استقلالی ها استفاده میکنیم .

5- این بازی باعث به وجود آمدن شعاری جدید برای پرسپولیسی ها شد که عبارت است از :

6+4=10

6 ... 4 ... 10 => 10 تایی ها  10 تایی ها  10تایی ها

6- این بازی حتی در شمارش اعداد ریاضی هم به صورت زیر تاثیر گذاشت :

1 - 2 - شهرآورد 74 استقلال 95 - 5 - استقلال 52 - 7 - 8 - 9 - مجموع استقلال های سوراخ

جا دارد در این نوشته را با بیان این بیت شعر به پایان ببرم :

مینویسم خط به خط بر برگ ها **** پرسپولیس محبوب خوب قلب ها

نویسنده => سینا

به نام خدا

حجت‌الاسلام علی یونسی، دستیار ویژه‌ی ریاست‌جمهوری در امور اقلیت‌های قومی و مذهبی، در پیامی زادروز اشوزرتشت (ششم فروردین‌ماه) را شادباش گفت. متن این پیام در زیر آمده است:
ششم فروردین روز تولد اشوزرتشت، پیامبر بزرگ زرتشتیان را به همه ایرانیان عزیز زرتشتی و زرتشتیان جهان، تبریک و شاد‌باش می‌گویم.
اشوزرتشت از نخستین پیام‌آوران یکتاپرستی در جهان بود. این پیامبر ایرانی در سرزمینی ظهور کرد که مردمانش همواره یکتاپرست بودند. او مردمان ایران را به پرستش خدای دانای بزرگِ هستی‌بخش، دعوت کرد. راستی، درست‌کاری، صلح‌طلبی و همبستگی از آموزه‌های اساسی این کیش بود. بدین جهت ایرانیان زرتشتی در طول تاریخ، از جشن های ایرانی همچون سده، مهرگان و نوروز به عنوان نماد انسجام‌بخش اقوام ایرانی، حراست کردند. زرتشتیان با الهام از فرامین کتاب مقدس خود، اوستا، همواره میراث‌دار بخش مهمی از فرهنگ ایران زمین بوده‌اند.
امروز، ایرانیان زرتشتی در کنار هموطنان مسلمان خود، در سرزمین مادری‌شان ایران، با آرامش و مودت در توسعه، پیشرفت و شکوفایی این سرزمین، مشارکت دارند.
از خداوند بزرگ، برای همه زرتشتیان عزیز، آرزوی شادمانی و بهروزی توام با موفقیت دارم.

علی یونسی                             
دستیار ویژه رئیس جمهور                         
در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی

نویسنده => سینا

به نام خدا

در این نوشته برای شما طالع بینی ازدواج را قرار دادیم تا قدر درباره رابطه با همسرتان اطلاعات دقیق تری به دست آورید .

برای خواندن این نوشته به ادامه مطلب بروید .

نویسنده => سینا


ادامه مطلب

به نام خدا

حتما تا کنون تصاویر کوچک یا همان آیکون را در کنار نوار آدرس سایت در حال نمایش یا محل نمایش عنوان سایت، در برنامه مرورگر خود دیده اید، این تصویر کوچک اصطلاحا favicon نام دارد. در این مطلب قصد داریم چگونگی قرار دادن این آیکون ریز را به شما آموزش دهیم.

برای انجام این کار دو مرحله باید صورت گیرد: آماده سازی آیکون – قرار دادن کد نمایش دهنده آیکون در کد قالب وبلاگ یا سایت شما

شما باید ابتدا یک تصویر ۱۶ در ۱۶ پیکسل آماده کنید. این کار را می توان با استفاده از برنامه های گرافیکی و یا سایت های مخصوص ارائه favicon انجام داد.فرمت فایل تصویری شما حتی الامکان باید یکی از این فرمت ها باشد تا در مرورگر قابل نمایش باشد: ico , png , gif
چنانچه با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی ندارید یا امکان طراحی برای شما نیست ، سایت favicon.cc ‌این امکان را برای شما به راحتی میسر کرده است. کافی است به سایت مراجعه کرده و آیکون دلخواه خود را بسازید. این سایت قابلیت تبدیل تصویر مورد نظر شما به favicon را نیز دارد.
با توجه به اینکه در favicon محدودیت نمایش تعداد رنگ وجود دارد ممکن است طرح شما چندان چشمگیر در نیاید، پس نمی توان از گرافیک بالا یا جزییات زیادی بهره برد.
پس از طراحی در آن سایت ، فایل favicon را دانلود کنید. فایل دانلود شده بدین نام خواهد بود : favicon.ico
این فایل را در یک فضا آپلود کنید و آدرس آن را در کد زیر قرار دهید:

 

<link href="http://adres-shoma/" rel="shortcut icon">

این کد را باید حتما بین عبارت های <head> و </head> قرار دهید (در سطر های اول کد قالب عبارت را پیدا کنید و کد آیکون را در سطر بعدی این عبارت قرار دهید)

نویسنده => سینا

 نوروز سال 1395

بر همگان خجسته باد

[ سه شنبه 3 فروردين 1395برچسب:1395,نوروز,تبریک,سال نو,تبریک سال نو,عید,تبریک سال 1395,تبریک سال نو (( 1395 )),, ] [ 1:13 ] [ سینا و تینا ]
10 نوشته برتر